12 Mayıs 2016 Perşembe

LR Aleovera İle Yeni Bİr Başlangıç Yapıyorum Gelmek İster misiniz?

Merhabalar arkadaşlar,ben Fatma Doğan nam-ı diğer Sosyal Annem,ben 2016 da hayatıma bir şeyler katabilmek için Lr Bağımsız İş Ortağı olmaya karar verdim.Şuana kadar sadece bir firmada bir kaç ay danışmanlık yaptım ve beni tatmin etmediği için uğraşmadım,
Peki neden LR tercih ettim?

Geçtiğimiz yıl düzenlemiş olduğum bir blogger etkinliğinde sponsor olup tüm misafirlerine LR Ürünlerinden gönderen Selcan Güleryüz ile ile konuşmuştuk geç kalma demişti,bende bilmediğim bir sisteme katılamayacağımı denemediğim hiç bir ürünü yapım gereği öneremeyeceğimi belirtmiştim ama bir çok ürününü denedikten sonra ve memnun kaldığım için bu sisteme dahil oldum.Şuna emin olabilirsiniz ki  hiç bir insanı maddi manevi zarara uğratacak hiç bir iş ve ürünü asla tavsiye etmeyeceğim ve etmemde. Ben LR ürünlerini denediğim ve memnun kaldığım için bu sistemdeyim,hem kullanıcıyım hemde iş ortağı.
Benim le bu yolda kazanmak isteyen herkese kapım açık bir mail bir telefon yeterli.Ürünler ilgili yorumlarımı da yakında sizler ile paylaşacağım. BURADA tanışma yazımı anlatmıştım.
Bana ulaşmak ve ürünler hakkında bilgi almak isterseniz,ister yorum yapın ister mail atın isterseniz instagramdan @lriledegisimdunyam' a yazın hepsi size bağlı,gelin beraber değişelim.Herkesin memnun olduğu aloewera ürünlerini bir çok insana ulaştıralım.

4 yorum: