27 Mayıs 2016 Cuma

LR'da Hangi Ürünler Var?

Merhabalar,sürekli LR firması ve ürünlerden bahsediyoruz peki ürünleri nelere faydalı veya kimlere hitap ediyor?LR'ı diğer network firmalarından ayıran özelliklerden birisi sağlık ürünleridir.

Miğren,hemoroit,kilo sorunları,saç kıran,egzama,cilt lekeleri ve bir çok hastalığa bitkisel çözüm sunduğu ve kullanıcıların memnuniyetinden dolayı LR'yi çok duyuyorsunuz ve daha da sık duyacaksınız.Ben ilk önce ürün sipariş edip kullandım 1 yıl kadar ki kullanmadan fayda ve zararlarını görmeden kimseye tavsiye edemez o günahı alamazdım.Ne zaman ki oğlumun bacağı yandı tedavisi başladı o zaman aklıma geldi neden diğer insanlara da bildiğim ürünleri anlatmayayım diye.İnsanlar korkuyor üye olmaktan,borç çıkarılır veya bir çok şey başıma gelir diye ama korkmayın.Şu bir gerçek ki şuan üyelikten ayrılmak isteyeyim 1 telefon ve bir mail ile gerçekleştirebiliyorum.Öncelikle kendime yapılmasını istemediğim bir şeyi kimseye yapmayacağımı belirtiyorum tüm samimiyetimle.Üyelik kafanızda büyüttüğünüz gibi değil,sadece ürünleri sipariş edebilmeniz için bir LR İş Ortağı vasıtası ile üye olabiliyorsunuz ilk siparişinizi de sizi üye yapan kişi vermek zorunda serbest seçim siz neyi isterseniz onu sipariş ediyoruz.Ödeme konusunda güvensizlik yaşamak istemezseniz en doğru karar kapıda nakit ödemedir.Ürünler gelir kapıda kontrol edersiniz eksik varmı diye sonra kargoya parasını verirsiniz ve biter.Her ay sipariş vermek zorunda değilsiniz.Her ay kota doldurmak zorunda değilsiniz.Ama ek iş yapacağım derseniz kullandığınız ürünleri çevrenize anlatabilirsiniz.Şu sorunum vardı şu firmadan ürün aldım kullandım ve sorunum geçti diye.İşte LR bu....Ürün siparişleriniz olursa sosyalannemblog@gmail.com dan bana ulaşabilir,aşağıdaki hesaplarımızdan takip edebilirsiniz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder